31.03.2020 2 клас
1. Я досліджую світ
Тема. Тварини Канади
Етапи уроку:
І. Вправа "Моя улюблена тварина"
(виконайте цю вправу разом з батьками або братиками чи сестричками)
Опишіть свою улюблену тварину декількома словами, ваші родичі хай відгадають про
кого йдеться мова)
ІІ. Продовжуємо подорож Канадою.
1. Прочитай текст на с. 83 (підручник)
2. Запитання для обговорення:
1. Я досліджую світ
Тема. Тварини Канади
Етапи уроку:
І. Вправа "Моя улюблена тварина"
(виконайте цю вправу разом з батьками або братиками чи сестричками)
Опишіть свою улюблену тварину декількома словами, ваші родичі хай відгадають про
кого йдеться мова)
ІІ. Продовжуємо подорож Канадою.
1. Прочитай текст на с. 83 (підручник)
2. Запитання для обговорення:
• Що узимку роблять бобри, щоб легшее добувати їжу?
(перегороджують річки греблями з гілок і стовбурів дерев)
• Хто з цих тварин змінює колір хутра — від білого
взимку до бурого влітку?(песець)
• Хто з цих тварин на зиму впадає усплячку? (ведмеді
гризлі)
• Куди мігрують олені карибу восени? (на південь, у
ліси, бо тундру замітає товстий шар снігу і складно добувати їжу)
• Куди вони мігрують весною (на північ,у тундру, на
багаті літні пасовища)
3. Перегляд відео
4. Пригадайте 10 тварин, що живуть у вашій місцевості і запишіть їхні назви.
5. Перегляд відео про динозаврів
6. Практична робота: малюємо динозавра ( продивіться відео та спробуйте намалювати
динозаврика, придумайте йому ім*я)
2. Математика
Тема. Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях.
Етапи уроку:
І. Складіть з кожної рівності 2 рівності на ділення (усно)
7 * 2 7 * 4 7 * 5
ІІ. Досліди, як склали таблицю ділення на 7.
(підручник - с. 114, № 7) - усно
ІІІ. Обчисліть вирази - с. 114, № 4
ІV. Розв*яжіть задачу - с. 115, № 5
V. Перегляньте відео "Пісенька про табличку множення на 7". Проспівайте так чином
табличку ділення на 7 (для закріплення матеріалу)
3. Українська мова
Тема. Оповідання. Заголовок.
Етапи уроку:
І. Розгляньте малюнок на с. 58, Впр. 1.
- Як ви вважаєте, про що буде йти мова в оповіданні?
- Хто будуть головними героями оповідання?
ІІ. Прочитайте 1 частину оповідання, надайте відповіді на запитання:
- Про що ви дізналися? Як пояснював хлопчик, що інші діти не приймають його в гру?
Що буде далі?
ІІІ. Прочитайте 2 частину оповідання.
Запитання:Чого навчився хлопчик? Чи це було легко? Що буде далі?
ІV. Прочитайте 3 частину оповідання.
Надайте відповіді на запитання - с. 59
V. Спишіть другий абзац тексту.
VІ. Випишіть з тексту с. 58 - 59 десять слів - назв дій.
4. Фізична культура
Тема. Біг із високого старту до 30 м . Ходьба з різними положеннями рук.
Етапи уроку:
І. Переглядаючи відео виконайте зарядку "Вверх - вниз"
ІІ. Потренуйтеся у дворі біля вашого будинку - біг із високого старту до 30 м .
ІІІ. Ходьба з різними положеннями рук.
Вправи з предметами
- З м*якою іграшкою. Тримання іграшки різними способами під час ходьби.
- З м*ячем ( в різні боки)
Комментариев нет:
Отправить комментарий