вторник, 31 марта 2020 г.

Дистанційне навчання

01.04.2020                                    2  клас

1. Я досліджую світ
    Тема. Рослини Канади
     Етапи уроку:
     І.   Пригадайте, чим ви займались на минулому занятті.
     ІІ.  Назвіть своє улюблене дерево, улюблену квітку
     ІІІ. Ознайомтеся із рослинним світом Канади:
           1. Прочитайте повідомлення та розгляньте малюнки у підручнику на с. 84
           2.  Запитання для обговорення:
• Яким чином кленовий сік перетворюєтьсяна сироп? (його кип’ятять)
• Чи куштували ви коли-небудь кленовийсироп? Який він на смак?
• З якого дерева добувають сік в Україні?(береза)
• Коли саме можна отримати березовийсік? (навесні)
Підсумуйте: «Ось ми і дізнались, як виготовляють кленовий сироп, про який ми говоримо ще з першого уроку, адже ви пам'ятаєте, що він є один із символів Канади».
           3. Обери, що відбувається з листяними рослинами навесні:
- опадає листя, жовте листя, зелене листя, бруньки, відсутнє листя, збір врожаю, цвітіння, молоді листочки, коричневе листя, червоне листя, сокорух.
           4. Вправа "Цікавинки" ( продовжіть ряд слів):
              Частини дерева
              Наприклад, коріння, стовбур, кора ...
              Речі з дерева
              Наприклад, шафа, стіл ...
              Які бувають дерева?
              Наприклад, яблуня. береза ...
              Для кого дерево є домом?
              Наприклад, комахи, дятел ...
              Де ростуть дерева?
              Наприклад, сад, парк ...
            5.Намалюйте дерево клен - символ Канади
Дерево клена иллюстрация вектора. иллюстрации насчитывающей сезон ...
2. Українська мова
    Тема. Слова - назви дій. "Приємна зустріч" (Григорій Фалькович).
    Етапи уроку:
    І.   Розкажіть своїм батькам про домашнього улюбленця - собачку.
    ІІ.  Прочитайте вірш на с. 60, Впр.1 (підручник).
          Про що йдеться мова у вірші. Як звали головних героїв?
    ІІІ. Перегляньте мультфільм "Цуценя"
    ІV. Запишіть, що вміють собаки. Підкресліть слова - назви дій.
          с. 60, Впр. 1 (продовження)

3. Українська мова
    Тема. Слова - назви дій.
    Етапи уроку:
    І.  Згадайте, на які питання відповідають слова - назви дій 
       ( що робити? що зробити?
         що робив? що зробив?
         що робить? що роблять?
         що буде робити? що зробить?)    
    ІІ. Вправа "Правда чи неправда?". Запиши правильно.
         с. 61. впр. 1. Підкресли слова - назви дій. Постав до них питання.
    ІІІ. Запиши за зразком:
           Лиси (що роблять?) ... .
           Сичі (що роблять?) ... .
           Горобці (що роблять?) ... .
           с. 61, Впр.2, підкресліть слова - назви дій.

4. Фізична культура
    Тема. Ходьба "змійкою". Біг до 100 метрів. Рухливі ігри.
     Етапи уроку:
     І.   Виконайте зарядку, переглядаючи відео.  
     ІІ.  Ходьба "змійкою" ( подивіться на малюнок, як це правильно робити)
           


заняття з фізичного виховання за М. Єфименко
     ІІІ. Біг до 100 метрів ( побігайте у дворі вашого будинку)
     ІV. Пограйте з близькими в рухливі ігри.
           Рухлива гра «Совонька»
 Посередині майданчика позначають «гніздо», у якому один із гравців стає «совонькою», решта дітей розбігаються майданчиком. За сигналом «День настає — все оживає» діти бігають майданчиком, імітуючи політ пташок. За сигналом «Ніч настає — все завмирає» діти зупиняються. «Совонька» «вилітає з гнізда» на «полювання» і        стежить за гравцями. Якщо хтось із них поворухнувся, «совонька» забирає цього гравця до себе в «гніздо». За сигналом «День наступає — все оживає» «совонька» повертається до свого «гнізда», а учасни­ки гри знову бігають майданчиком. Діти, які потрапили до «гнізда», пропускають одну гру.
            

















                   

Комментариев нет:

Отправить комментарий