среда, 1 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

02.04.2020                                    2  клас

1. Я досліджую світ
    Тема. Українці в Канаді 
    Етапи уроку:
    І.   Ознайомтесь із зображеннями та текстом в підручнику на с. 85
    ІІ.  Запитання для обговорення:
         - Яку спільноту утворили вихідці з України? (українську діаспору)
         - Назвіть страви, які зображені у підручнику? (вареники, сало та ін.)
         - Які з них ви полюбляєте найбільше?
         - Назвіть свої улюблені  українські страви.
          Підсумуйте: «Звісно, можна залишатись українцем, навіть коли ти знаходишся від неї за            7000 кілометрів».
    ІІІ. Пограйте в гру "Узвар" ( опис гри на с. 85- підручник)

2. Я досліджую світ
    Тема. Фестиваль повітряних куль
     Етапи уроку:
     І.   Прочитайте текст та розгляньте малюнки на с. 86.
     ІІ.  Запитання для обговорення:
           • Який фестиваль проходить щорічно в Канаді? (фестиваль повітряних куль)
           • Як ще називають повітряну кулю? (аеростат)
           • З чого складається аеростат?(оболонка, кошик, теплова установка для підігріву  
             повітря)
     ІІІ. Перегляньте відео "Фестиваль повітряних куль "

3. Я досліджую світ
    Тема. Виготовляємо модель аеростата
     Етапи уроку:
     І.   Перегляньте презентацію ( слайди 8 - 14) "Правила техніки безпеки під час роботи з  
          ножицями"
     ІІ.  Практична робота: виготовляємо модель аеростата.
           1. Вам знадобляться:
           - надувна кулька ( або звичайна лампочка):
           - серветки;
           - підставка для кулі;
           - товсті нитки:
           - ножиці, клей, фарби, пензлі.
           2. Інструкція виготовлення аеростату на с. 85 - підручник
           3. Свою модель аеростата сфотографуйте.

 4. "Вчимося жити разом"
      Тема. Читання й обговорення оповідання Любові Сащенко "Я - людина"
       Етапи уроку:
       І.   Прочитайте оповідання Любові Сащенко "Я - людина" разом з     батьками                          https://studopedia.com.ua/1_208527_ya--lyudina.html
   ІІ.  Дайте відповіді на запитання:
          - Що відчував Олег, коли його дражнили?
          - Чому хлопці раптом вирішили подружитися з Олегом?
          - Що змінило життя Олега?
          - Чому всі хлопці у дворі змінили своє ставлення до Олега?
          - Чому автор сам собою став пишатися?
      Висновок: ніколи не смійся над інвалідами. Зрозумій, що твоє тепле     слово може принести людині величезну радість.

5. Мистецтво
    Тема. Катерина Білокур - українська художниця. Аплікація з тканини.
     Етапи уроку:
     І.   Ознайомтеся з творчістю української художниці Катериною Білокур.
          Перегляньте презентацію:
              https://vseosvita.ua/library/prezentacia-katerina-bilokur-58048.html
    ІІ.  Практична робота: аплікація з тканини.
          Перегляньте презентацію "Аплікація: Фіалки з тканини. Майстер - клас з покроковими
          фото" і спробуйте виконати роботу.
          http://ped-kopilka.com.ua/blogs/biryukova-natalja-aleksandrovna/cvetuschaja-fialka- aplikacija-iz-tkani.html
















Комментариев нет:

Отправить комментарий