четверг, 2 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання

03.04.2020                             2 клас

1. Я досліджую світ
    Тема. Діагностична робота "Відкриваємо Північну Америку"
     Етапи уроку:
     І.   Повторити вивчений матеріал за темою "Відкриваємо Північну Америку"
     ІІ. Діагностична робота
Діагностична робота. Відкриваємо Північну Америку
Дата__________________________________
Прізвище, ім’я_______________________________________________
1.       З яким континентом межує Північна Америка? Обери  правильну відповідь   А)  Австралія      Б)  Європа       В)  Південна Америка
                 ( записуємо так: наприклад, 1. А)
2.       Які океани омивають Північну Америку? Обери правильну відповідь.
Атлантичний     Тихий     Північний Льодовитий     Індійський 
       (записуємо так: наприклад, 2. Індійський) 
3.       Прочитай твердження і визнач, правда це, чи ні.
(записуємо так: наприклад,  3. А – правда
                                                         Б – ні

Правда
Ні
А-  Канада є найбільшою державою в Північній Америці.


Б-  На зимівлю метелики-монархи залишаються у Канаді.


В-  Тотем – це житло індіанців.


Г-  У Північній Америці є найбільша у світі група озер.



4.     Напиши назви  рослини, які «примандрували» до нас з Америки.

2. Математика
    Тема. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7
    Етапи уроку:
    І.   Повторити таблицю множення на 7. Перегляд відео
    ІІ.  Розв*язування задач
         1. Розгляньте схему пошуку плану розв*зування задачі та міркування- с. 115 - с.116, № 2  
             (підручник) 
          Міркування: не можна одразу дати відповідь на запитання задачі. Треба спочатку, 
          дізнатися, скільки листівок виготовили 6 і 9 учнів. Потім - скільки всього листівок 
          виготовили учні.
          2. с. 116, № 3
    ІІІ.  Розв*язування прикладів
           с.116, № 4

3. Українська мова
    Тема. Уживання слів - назв дій. "Соловейко застудився" (Ліна Костенко). 
              "Встала весна" (Тарас Шевченко)
    Етапи уроку:
    І.   Вірш Ліни Костенко "Соловейко застудився"
         1. Перегляньте відео
         2. Випишіть з вірша слова - назви дій - с.62, Впр. 3
    ІІ.  Прочитай речення. Спиши, добираючи найбільш влучне слово з дужок, підкресли слова-
          назви дій - с. 62, Впр.5
    ІІІ. Прочитайте вірш Тараса Шевченка "Встала весна", назви слова - назви дій, постав до них
          запитання -  с. 63, Впр.6 (усно)

4. Фізична культура
    Тема. Загальнорозвивальні вправи імітаційного характеру.
              Чергування ходьби та бігу. Рухливі ігри.
     Етапи уроку:
     І.   Виконайте вправи імітаційного характеру:
           
     - «Ідуть солдати» Енергійна ходьба на місці з широкими вільними рухами рук і високим підніманням стегон. Дихання рівномірне: на 4 кроки - вдих, на А - видих. Виконати 70-80 кроків, правильно координуючи роботу рук і ніг; крок лівою, права рука вперед; крок правою, ліва рука вперед.
  - «Зростемо великими». В. п. - о. с. 1 - руки в сторони (вдих); 2 - руки вгору, підвестись на носки,  потягнутись і подивитись на руки (видих); 3 - опуститись на всю ступню, руки в сторони (вдих); 4 - руки вниз (видих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі.
 - «Літак гойдає крилами». В. п. - стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 - нахил вліво; 2 - нахил вправо. Дихання довільне, глибоке. Вправу виконати 10-12 разів у повільному темпі. Нахили робити тільки в бокових площинах; вперед не нахилятись.                                                                 
- «Дроворуби». В. п. - стійка ноги нарізно, руки внизу, пальці зчеплено. 1 - руки вгору, прогнутися (вдих); 2 - енергійний нахил вперед, руки вниз (видих). Вправу виконати 6-8 разів у середньому темпі.
    ІІ. Вправи - чергування ходьби та бігу:
         - руки на пояс, на носках, на п*ятках;
         - у півприсяді, руки до колін;
         - у повному присяді, руки за голову;
         - спиною вперед;
         - біг звичайний, приставними кроками лівим та правим боком, "змійкою"
   ІІІ. Пограйте в улюблену рухливу гру зі своїми близькими    
          

    
















Комментариев нет:

Отправить комментарий