03.04.2020 2 клас
1. Я досліджую світ
Тема. Діагностична робота "Відкриваємо Північну Америку"
Етапи уроку:
І. Повторити вивчений матеріал за темою "Відкриваємо Північну Америку"
ІІ. Діагностична робота
1. Я досліджую світ
Тема. Діагностична робота "Відкриваємо Північну Америку"
Етапи уроку:
І. Повторити вивчений матеріал за темою "Відкриваємо Північну Америку"
ІІ. Діагностична робота
Діагностична робота. Відкриваємо
Північну Америку
Дата__________________________________
Прізвище,
ім’я_______________________________________________
1. З
яким континентом межує Північна Америка? Обери
правильну відповідь А) Австралія
Б) Європа В)
Південна Америка
( записуємо так: наприклад, 1. А)
2.
Які океани омивають
Північну Америку? Обери правильну
відповідь.
Атлантичний Тихий
Північний Льодовитий Індійський
(записуємо
так: наприклад, 2. Індійський)
3. Прочитай
твердження і визнач, правда це, чи ні.
(записуємо так:
наприклад, 3. А – правда
Б – ні
|
Правда
|
Ні
|
А- Канада є найбільшою державою в Північній
Америці.
|
|
|
Б- На зимівлю метелики-монархи залишаються у
Канаді.
|
|
|
В- Тотем – це житло індіанців.
|
|
|
Г- У Північній Америці є найбільша у світі
група озер.
|
|
|
4. Напиши назви рослини, які «примандрували» до нас з
Америки.
2. Математика
Тема. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7
Етапи уроку:
І. Повторити таблицю множення на 7. Перегляд відео
ІІ. Розв*язування задач
1. Розгляньте схему пошуку плану розв*зування задачі та міркування- с. 115 - с.116, № 2
(підручник)
Міркування: не можна одразу дати відповідь на запитання задачі. Треба спочатку,
дізнатися, скільки листівок виготовили 6 і 9 учнів. Потім - скільки всього листівок
виготовили учні.
2. с. 116, № 3
ІІІ. Розв*язування прикладів
с.116, № 4
3. Українська мова
Тема. Уживання слів - назв дій. "Соловейко застудився" (Ліна Костенко).
"Встала весна" (Тарас Шевченко)
Етапи уроку:
І. Вірш Ліни Костенко "Соловейко застудився"
1. Перегляньте відео
2. Випишіть з вірша слова - назви дій - с.62, Впр. 3
ІІ. Прочитай речення. Спиши, добираючи найбільш влучне слово з дужок, підкресли слова-
назви дій - с. 62, Впр.5
ІІІ. Прочитайте вірш Тараса Шевченка "Встала весна", назви слова - назви дій, постав до них
запитання - с. 63, Впр.6 (усно)
4. Фізична культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи імітаційного характеру.
Чергування ходьби та бігу. Рухливі ігри.
Етапи уроку:
І. Виконайте вправи імітаційного характеру:
- «Ідуть солдати» Енергійна ходьба на місці з широкими вільними рухами рук і високим підніманням стегон. Дихання рівномірне: на 4 кроки - вдих, на А - видих. Виконати 70-80 кроків, правильно координуючи роботу рук і ніг; крок лівою, права рука вперед; крок правою, ліва рука вперед.
- «Зростемо великими». В. п. - о. с. 1 - руки в сторони (вдих); 2 - руки вгору, підвестись на носки, потягнутись і подивитись на руки (видих); 3 - опуститись на всю ступню, руки в сторони (вдих); 4 - руки вниз (видих). Вправу виконати 6-8 разів у повільному темпі.
- «Літак гойдає крилами». В. п. - стійка ноги нарізно, руки в сторони. 1 - нахил вліво; 2 - нахил вправо. Дихання довільне, глибоке. Вправу виконати 10-12 разів у повільному темпі. Нахили робити тільки в бокових площинах; вперед не нахилятись.
- «Дроворуби». В. п. - стійка ноги нарізно, руки внизу, пальці зчеплено. 1 - руки вгору, прогнутися (вдих); 2 - енергійний нахил вперед, руки вниз (видих). Вправу виконати 6-8 разів у середньому темпі.
ІІ. Вправи - чергування ходьби та бігу:
- руки на пояс, на носках, на п*ятках;
- у півприсяді, руки до колін;
- у повному присяді, руки за голову;
- спиною вперед;
- біг звичайний, приставними кроками лівим та правим боком, "змійкою"
ІІІ. Пограйте в улюблену рухливу гру зі своїми близькими
Комментариев нет:
Отправить комментарий