28.04.2020 2 клас
Я досліджую світ
Тема. Небезпечні знахідки
1. Прочитайте текст в підручнику на с. 119
2. Подивіться відео та дізнайтеся, що слід робити у випадку, коли знаходиш підозрілий
предмет:
"Безпечні канікули", "Лісовий скарб", "Повітряний змій"
https://sites.google.com/view/vidavnytstvo-alaton/
3. Обговоріть із рідними:
- куди потрібно телефонувати, коли знайшли міну?
- чому не варто фотографувати знахідку?
- як потрібно діяти, коли знайшли розтяжку?
- як потрібно діяти, якщо побачили попереджувальний знак про міну?
4. Виконайте вправу "Безпечно чи небезпечно?"
https://learningapps.org/watch?v=p50qo1rs520
Математика
Тема. Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення
1. Повторіть таблицю множення і ділення на 9
https://www.youtube.com/watch?v=CwqqWxve1hY
2. Розв' яжіть задачу - с. 129, № 2 (підручник)
План розв' язування:
1) Скільки чашок виліпив з глини учень?
2) Скільки всього чашок виліпили гончар та його учень?
3) У скільки разів більше чашок виліпив гончар, ніж його учень?
3. Обчисліть вирази - с. 130, № 4, № 6, (підручник)
Українська мова
Тема. Спонукальні окличні речення
1. Згадайте, які речення називаються спонукальними
https://www.youtube.com/watch?v=Xk0GixNsWa0
Ви можете вимовляти спонукальне речення із захопленням, радістю, злістю, хвилюванням тощо. У кінці таких речень на письмі ставте знак оклику (!).
2. Прочитайте речення з окличною інтонацією. Наведіть свої приклади таких речень.
с. 80, Впр. 1 (підручник) - усно
3. Прочитайте речення з різною інтонацією. Запишіть речення, ставлячи наприкінці крапку
або знак оклику.
с. 81, Впр. 2
Фізична культура
Тема. Метання м 'ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри
1. Виконайте зарядку
https://www.youtube.com/watch?v=JMvZN6VZkqA
2. Спробуйте метати м 'ячі різної ваги на однакову відстань.
3. Пограйте в рухливу гру "Пройдись, як ..."
https://www.youtube.com/watch?v=1YiOi_t7Fq4
Я досліджую світ
Тема. Небезпечні знахідки
1. Прочитайте текст в підручнику на с. 119
2. Подивіться відео та дізнайтеся, що слід робити у випадку, коли знаходиш підозрілий
предмет:
"Безпечні канікули", "Лісовий скарб", "Повітряний змій"
https://sites.google.com/view/vidavnytstvo-alaton/
3. Обговоріть із рідними:
- куди потрібно телефонувати, коли знайшли міну?
- чому не варто фотографувати знахідку?
- як потрібно діяти, коли знайшли розтяжку?
- як потрібно діяти, якщо побачили попереджувальний знак про міну?
4. Виконайте вправу "Безпечно чи небезпечно?"
https://learningapps.org/watch?v=p50qo1rs520
Математика
Тема. Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення
1. Повторіть таблицю множення і ділення на 9
https://www.youtube.com/watch?v=CwqqWxve1hY
2. Розв' яжіть задачу - с. 129, № 2 (підручник)
План розв' язування:
1) Скільки чашок виліпив з глини учень?
2) Скільки всього чашок виліпили гончар та його учень?
3) У скільки разів більше чашок виліпив гончар, ніж його учень?
3. Обчисліть вирази - с. 130, № 4, № 6, (підручник)
Українська мова
Тема. Спонукальні окличні речення
1. Згадайте, які речення називаються спонукальними
https://www.youtube.com/watch?v=Xk0GixNsWa0
Ви можете вимовляти спонукальне речення із захопленням, радістю, злістю, хвилюванням тощо. У кінці таких речень на письмі ставте знак оклику (!).
2. Прочитайте речення з окличною інтонацією. Наведіть свої приклади таких речень.
с. 80, Впр. 1 (підручник) - усно
3. Прочитайте речення з різною інтонацією. Запишіть речення, ставлячи наприкінці крапку
або знак оклику.
с. 81, Впр. 2
Фізична культура
Тема. Метання м 'ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри
1. Виконайте зарядку
https://www.youtube.com/watch?v=JMvZN6VZkqA
2. Спробуйте метати м 'ячі різної ваги на однакову відстань.
3. Пограйте в рухливу гру "Пройдись, як ..."
https://www.youtube.com/watch?v=1YiOi_t7Fq4
Комментариев нет:
Отправить комментарий