07.04.2020 2 клас
1. Я досліджую світ
Тема. Тварини Австралії
Етапи уроку:
І. Опрацювати матеріал на с. 92 (підручник).
ІІ. Дайте відповіді на запитання - с.92 (підручник.)
ІІІ. Перегляд відео:
1. "Тварини Австралії - їх голоси та звуки"
https://www.youtube.com/watch?v=f0JIvvXq_S0
2. Казка "Чому кенгуру стрибає"
https://www.youtube.com/watch?v=y_FYiiTfLU8
2. Математика
Тема. Таблиця множення на 8. Креслення відрізків. Розв*язування задач. Складання виразів.
Етапи уроку:
І. Ознайомтеся з таблицею множення на 8
https://www.youtube.com/watch?v=cext7zgDQ-g
ІІ. Обчисліть вирази - с. 119, № 3 та с. 120, № 8 (підручник)
ІІІ. Розв*яжіть задачу - с. 119, № 4 (підручник)
ІV. Креслення відрізків - с. 120, № 6 (Щоб накреслити відрізки, знайдіть спочатку
довжину другого та третього відрізків).
3. Українська мова
Тема. Підсумковий урок "Слова - дії".
Діагностична робота.
Етапи уроку:
І. Згадайте, на які запитання відповідають слова - назви дії.
ІІ. Виконайте діагностичну роботу.
Діагностична робота
Прізвище ім'я
1. Я досліджую світ
Тема. Тварини Австралії
Етапи уроку:
І. Опрацювати матеріал на с. 92 (підручник).
ІІ. Дайте відповіді на запитання - с.92 (підручник.)
ІІІ. Перегляд відео:
1. "Тварини Австралії - їх голоси та звуки"
https://www.youtube.com/watch?v=f0JIvvXq_S0
2. Казка "Чому кенгуру стрибає"
https://www.youtube.com/watch?v=y_FYiiTfLU8
2. Математика
Тема. Таблиця множення на 8. Креслення відрізків. Розв*язування задач. Складання виразів.
Етапи уроку:
І. Ознайомтеся з таблицею множення на 8
https://www.youtube.com/watch?v=cext7zgDQ-g
ІІ. Обчисліть вирази - с. 119, № 3 та с. 120, № 8 (підручник)
ІІІ. Розв*яжіть задачу - с. 119, № 4 (підручник)
ІV. Креслення відрізків - с. 120, № 6 (Щоб накреслити відрізки, знайдіть спочатку
довжину другого та третього відрізків).
3. Українська мова
Тема. Підсумковий урок "Слова - дії".
Діагностична робота.
Етапи уроку:
І. Згадайте, на які запитання відповідають слова - назви дії.
ІІ. Виконайте діагностичну роботу.
Діагностична робота
Прізвище ім'я
1. Дієслово
це частина мови, яка називає…
а) ознаку
б) предмет
в.) дію
предметів
2. Дієслово
відповідає на питання:
а) що
робить?, що роблять?, що робити?, що зробити?.
б) який?,
яка?, яке?, які?.
в) хто?,
що?.
3. В якому
рядку записані дієслова?
а) сонце,
пташка, сніг;
б) летить,
падає, світить;
в)
яскраве, білий, красива.
4. Утвори дієслова від поданих іменників. Запиши їх. Сміх
-
Радість
-
Танці
-
5. Зміни і
запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.
Дитина
читає - .
Хлопчик малює
- .
6. Добери дієслова протилежні за значенням. Запиши їх.
Біжить - ____________ , сумує - ___________ .
4. Фізична культура
Тема. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед.
Вправи з малим м*ячем. Рухливі ігри.
Етапи уроку:
І. Виконайте вправи з гімнастичною палицею:
ІІ. Біг спиною уперед.
ІІІ. Вправи з малим м*ячем:
ІV. Пограйте з близькими.
Рухлива гра "Сонечко і дощик":
Комментариев нет:
Отправить комментарий