15.05.2020 2 клас
Я досліджую світ
Тема. Вправи з мови і математики
1. Виконайте завдання в підручнику на с. 137
2. Завдання: з 'єднайте між собою зображення та його назву
https://learningapps.org/watch?v=pw6ce0mhc20
3. Перегляньте презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-dekorativno-uzhitkove-mistectvo-58159.html
4. Після перегляду дайте відповіді на запитання:
- назвіть види традиційних ремесел;
- які вироби можна виготовити з глини, ниток, дерева, лози?
Математика
Тема. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль.
1. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=vTZmSvUREe0
https://www.youtube.com/watch?v=KeLzywR0lCs
Висновок: При діленні нуля на будь - яке число в частці дістаємо нуль.
У В А Г А! Ділити на нуль неможливо!
2. Обчисліть вирази - с. 135, № 3, С.136, № 8(підручник).
3. Розв 'яжіть задачу - с. 135, № 7 (підручник).
План розв 'язування:
1) Скільки посадили кущів троянд?
2) Скільки було малих клумб?
Українська мова
Тема. Діагностична робота з теми "Речення"
Я досліджую світ
Тема. Вправи з мови і математики
1. Виконайте завдання в підручнику на с. 137
2. Завдання: з 'єднайте між собою зображення та його назву
https://learningapps.org/watch?v=pw6ce0mhc20
3. Перегляньте презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-dekorativno-uzhitkove-mistectvo-58159.html
4. Після перегляду дайте відповіді на запитання:
- назвіть види традиційних ремесел;
- які вироби можна виготовити з глини, ниток, дерева, лози?
Математика
Тема. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль.
1. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=vTZmSvUREe0
https://www.youtube.com/watch?v=KeLzywR0lCs
Висновок: При діленні нуля на будь - яке число в частці дістаємо нуль.
У В А Г А! Ділити на нуль неможливо!
2. Обчисліть вирази - с. 135, № 3, С.136, № 8(підручник).
3. Розв 'яжіть задачу - с. 135, № 7 (підручник).
План розв 'язування:
1) Скільки посадили кущів троянд?
2) Скільки було малих клумб?
Українська мова
Тема. Діагностична робота з теми "Речення"
Діагностична робота. Тема «Речення»
Учня (учениці) 2 класу
__________________________________________________________________
1. Виражає закінчену думку___________________________
А) слово; Б)
речення; В)
словосполучення;
2. Речення, у якому про щось розповідається або повідомляється, називається
_______________________________________
А)
питальним; Б)
розповідним; В)
спонукальним;
3. У кінці питального речення ставиться______________________________
А) знак оклику; Б)
знак
питання; В)
крапка;
4. Скільки є видів речень за метою висловлювання? ____________________
А)
одне; Б)
чотири; В)
три;
5. Часто розповідні речення вимовляються з особливим почуттям: із
захопленням, радістю. В кінці таких розповідних речень ставиться
___________________________
А)знак
оклику; Б)
крапка; В)
знак питання;
6. Знайди питальне речення___________________________________________
А) Настала весна.
Б) Яке яскраве сонечко!
В) Оленко, яку книжку ти зараз читаєш?
7. Який розділовий знак потрібно поставити в кінці речення?
З моїми
батьками я почуваюся у безпеці______________
А)
крапку; Б)
знак
оклику; В)
знак питання;
8. Спонукальні речення вимовляються з особливим почуттям: із захопленням,
радістю. У кінці таких спонукальних речень ставиться_____________________
А)
крапку; Б)
знак
оклику; В)
знак питання;
9. Яке із речень є розповідним?_____________________________________
А) Сонечко світить?
Б) Світи, яскраве сонечко!
В) Світить яскраве весняне сонечко.
10. Слова у реченні_______________________________________________
А) не зв'язані між
собою; б) зв'язані
між собою; В) не мають зв'язку;
11. Постав розділові знаки в кінці всіх речень.
Як твої справи___________
Ура___________ Ми
перемогли_________________
У мене є телефон__________________
Коли збирати гриби___________________
Дівчати, пішли гуляти___________
12. Склади речення зі слів.
Збирає лісі гриби
Андрійко у_____________________________
Фізична культура
Тема. Вправи для розвитку швидкості. рухливі ігри
1. Перегляньте відео. Під час перегляду спробуйте виконувати вправи
2. Рухливі гри. Пограйте!
Комментариев нет:
Отправить комментарий